Mojito - Softer Crazy Colours 24

12/19/2013 04:05:00 pm Madeleine 14 Comments

Cześć Dziewczyny. Jak pewnie pamiętacie zostałam wybrana w akcji Trendy przez nasze Kochane PLmaniaczki do testowania lakierów Softer. Na deser zostawiłam sobie Mojito. Kolor, który jest absolutnie wyjątkowy - polubiłam się z nim :)


Niby mięta, niby nie. Nie pasował mi do mojej miętowej obudowy, ponieważ jest bardziej nasycony i żywy. Na paznokciach nie wygląda nudno i moim zdaniem jest ciekawy. Z nakładaniem nie miałam żadnych problemów, nie smuży i kryje po 2, ewentualnie 3 warstwach. Dlaczego piszę ewentualnie? Czasami nie uda się ładnie rozprowadzić 1 warstwy i w pewnych miejscach mamy straszne prześwity. W takim przypadku druga warstwa sobie z tym nie poradzi dlatego potrzebna będzie trzecia.




Nie jest to czysty krem. Lakier ma w sobie błyszczące drobinki (tak jak poprzedni lakier z numerkiem 26), które sprawiają, że na paznokciu jest połyskujący. Nie jest perłowy, nie nie. 


Schnie dość długo, tym razem nie robiłam żadnego zdobienia, więc nie nakładałam top coatu. Po 20 minutach niestety rozpakowywałam zakupy i uszkodziłam palec wskazujący. Co do zapachu, mój lakier nie ma na nakrętce oznakowania jakoby miałby to być lakier zapachowy. Aczkolwiek, mogę stwierdzić, iż zapach lakieru był zadowalająco ładny - nie odrzucał i dało się wytrzymać bez otwartego okna.



Softer kolejny raz mnie zaskakuje. Trwałość lakieru BEZ top coatu wyniosła 5 dni bez żadnych odprysków, a końcówki starte tylko leciutko. Dla porównania, kiedy zmyłam Softera nałożyłam Wibo 169 i kolejnego dnia miałam starte końcówki, a top coat nałożyłam... 

Lakiery można kupić w sklepach Trendy Shop oraz na stronie internetowej w cenie 6,99. Wydaje mi się, że cena jest adekwatna do jakości produktu :) Polecam.

Buziaki,
Madzia.

14 comments:

  1. jejku on jest taki śliczny, że chętnie bym go przygarnęła! Jego kolor bardzo mi odpowiada :)

    ReplyDelete
  2. Świetny kolor! Uwielbiam wszelkie miętowe odcienie, a tej firmy nie znam:)

    ReplyDelete
  3. jest piękny! nie mam jeszcze żadnego z tej firmy :-)

    ReplyDelete
  4. Faktycznie śliczny ten kolor :) Miętowych mam chyba z 6 ale takiego chyba nie :P

    ReplyDelete
  5. też zostawiłam go na deser, nie mogę się doczekać aż mi będzie pachniał ^^

    ReplyDelete
  6. piękny! przypomina mi nieco For Audrey od China Glaze :) trwałość tych lakierów jest naprawdę zaskakująca!

    ReplyDelete
  7. on jest prześliczny :) uwielbiam miętuski wszelkiej maści :D

    ReplyDelete
  8. jest podobny do nr 25 jaki ja dostałam :) lubię miętkę i ten mi się podoba :)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczny świeży kolor :D

    ReplyDelete
  10. Mam go w wersji zapachowej :) Jak dla mnie bomba :D

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się na zdjęciach, ale ogólnie nie przepadam za miętą z drobinkami, dla mnie musi być czysty krem :)

    ReplyDelete