Jakie to holo

12/12/2013 07:34:00 pm Madeleine 23 Comments

Korzystając z darmowego dnia dostawy na colorowo.pl postanowiłam kupić dwa lakiery holograficzne. Przejrzałam milion swatchy w internecie i zdecydowałam się na te. Myślałam o jeszcze innym, ale niestety odpadł z gry, gdy zobaczyłam zdjęcia u Spooky. Zaraz zobaczycie dlaczego jestem taka tajemnicza.



Na zdjęciu lustrzanką tego nie widać, ale gdy wyjęłam je z pudełeczek załamałam się. Na zdjęciu z telefonu, które nie jest dobrej jakości możecie zobaczyć, że są niemalże identyczne. Zaczęłam się winić, że kupiłam dwa takie same lakiery. Po chwili przyszedł do mnie rozsądek i mi powiedział, że przecież porównywałam swatche i są zupełnie inne. Więc dlaczego w butelkach są takie podobne? 

Oczywiście mowa o Pyrce i holosiu Diskorelaks. Jeśli macie je oby dwa to postawcie obok siebie w cieniu. Wyglądają identycznie. Zdjęcia pokazały jednak tę różnicę, która jest widoczna już na paznokciach.



Na zdjęciu powyżej widzicie po jednej warstwie każdego lakieru. Pyrka kryje świetnie po jednej warstwie, Diskorelaks niestety nie. Jest dość przeźroczysty. Lakiery nie smużą i bardzo szybko wysychają.


Przy dwóch warstwach widać, że są to totalnie inne kolory. Efekt holo mają dość podobny, czyli w oby dwóch lakierach mamy rozproszone holo, aczkolwiek w kilku wypadkach zauważyłam małe linie. Zdarzyło się to rzadko. 

Diskorelaks moim zdaniem ma mocniejszy efekt holo, ale czy to wysuwa go na prowadzenie? Nie. Do mojego serca bardziej trafia pyrka. Ma więcej charakteru i jest wyraźna. 


W cieniu Diskorelaks prezentuje się, nie ukrywajmy, przeciętnie. Za to Pyrka nadrabia sporo. Lubię brązy więc mogę być w tej ocenie lekko subiektywna :)

 Popatrzcie co dzieje się z tymi lakierami w słońcu.


Widzicie to? *.* Diskorelaks najprawdopodobniej będzie towarzyszył mi w sylwestra a później dopiero wiosną/latem. Pyrka za to broni się w cieniu a w słońcu wygląda obłędnie. Ciesze się, że kupiłam oby dwa lakiery. Są nietypowe i śliczne. Można je dostać na colorowo.pl Pyrka za 9,49, a Diskorelaks w cenie 10,99.

+ mały bonus. Zdjęcie ohydne, brzydkie, najgorsze, ale nie mogłam się powstrzymać. Zobaczcie tę tęczę! Tak, tak. To Pyrka :)



Wy na który stawiacie?

Buziaki,
Madzia.

23 comments:

  1. Miałam kiedyś Diskorelaks, ale puściłam w świat, bo znudził mi się po kilku użyciach. Pyrka z kolei to już nie mój klimat.

    ReplyDelete
  2. hmm ja nie przepadam za brązami, Pyrka ma coś w sobie i nawet mi się podoba - ale nie kupiłabym jej dla siebie :) Diskorelaks mi się podoba, ale w cieniu faktycznie - ot przeciętniaczek ;)

    ReplyDelete
  3. Hmm.. mie jednak bardziej trafił do gustu jaśniejszy holo :) Ale obydwa godne uwagi!

    ReplyDelete
  4. nie wierzę, że to piszę: brązowa pyrka jest ładniejsza :)

    ReplyDelete
  5. chyba diskorelaks bardziej mi się podoba *.*

    ReplyDelete
  6. W buteleczkach rzeczywiście wyglądają bardzo podobnie :D Jednak jaśniejszy jest ładniejszy :D

    ReplyDelete
  7. niesamowite kolory , zwłaszcza ten jaśniejszy *_*

    ReplyDelete
  8. jestem po prostu dumna, że moja Pyrka tak Ci się spodobała! to najlepsze swatche tych holosków, jakie widziałam!!! <3

    ReplyDelete
  9. Jaśniejszy mi się bardziej podoba ;)

    ReplyDelete
  10. Skąd Ty wzięłaś słońce? :D
    Piękna ta Pyrka! Też skorzystałam z darmowej dostawy, ale wzięłam Jeżyce ;)

    ReplyDelete
  11. Miałam kiedyś Diskorelaks, ale nie miałam odwagi go nosić i po jednym użyciu puściłam w świat ;)

    ReplyDelete
  12. mi się brązy nie podobają więc żadnego z nich bym nie wybrała raczej Maltanka i jeżyce do mnie trafiają :)

    ReplyDelete
  13. fajne ale się nie skuszę ;) jakoś nie przepadam za holosiami

    ReplyDelete
  14. disko super się mieni w słońcu, ale pyrka wygrywa :D

    ReplyDelete
  15. Mam Diskorelaks i uwielbiam bo 1. ma super nazwę :P 2. jest lekko fioletowy, a ja uwielbiam fiolety i dla mnie ten wygrywa :) nie przepadam za brązami na paznokciach, więc Pyrka mnie nie kręci, ale kupiłam niedawno Jeżyce i Bamberkę i fajne są, szczególnie Jeżyce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dla mnie Jeżyce przy Pyrce są bezpłciowe ;)

      Delete
  16. oba są cudowne, przepięknie się błyszczą !

    ReplyDelete
  17. Przepiękny są :) jak dla mnie wygrywa Pyrka:)

    ReplyDelete
  18. Ekstra! Uwielbiam lakiery holograficzne :)

    ReplyDelete
  19. Na paznokciach zdecydowanie widać, że to dwa różne odcienie :) Oba mi się podobają :)

    ReplyDelete
  20. To stes był:P i się nie dziwię... najważniejsze, że różnica jest i to znaczna. Mnie zdecydowanie bardziej podoba się ciemniejszy.. o ile się nie mylę to Pyrka?:)

    ReplyDelete
  21. ale pięknie się mienią! cudne są.

    ReplyDelete
  22. Piękne kolorki! :) Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest piękna sukienka od Pretty Women -> http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    ReplyDelete